شاهزاده پارسی
Prince of Persia

ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در حالی که پیش از این گمانه زنی‌های بسیاری در اینباره وجود داشت که آیا گروه1+5 با پبشنهاد جدیدی وارد مذاکرات خواهد شد یا نه؛ ویلیام هیگ این ابهامات را رفع کرد و به طور صریح اعلام کرد که گروه 1+5 در مذاکرات قزاقستان پیشنهاد جدیدي به همراه خواهد داشت.
 
بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن در تاریخ 17 بهمن 1391 (5 فوریه 2012) هیگ گفته است که گروه 1+5 پیشنهاد جدید و معتبری را در زمان ازسرگیری این گفتگوها در اواخر فوریه، به تهران ارائه خواهند کرد.
 
وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای با ابراز خرسندی از ازسرگیری گفتگوهای بین تهران و گروه 1+5 در 26 فوریه قزاقستان گفت: «دستیابی به پیشرفت در این پرونده بیش از پیش فوریت دارد».
 
وی افزود: «ما این گفتگوها را در آلماتی با پیشنهاد معتبر جدیدی به پیش می‌بریم».
 
ايران هسته‌اي مي‌نويسد: هنوز اطلاعی از جزئیات این پیشنهاد جدید در دست نیست.

اين در حاليست که روز گذشته "دويچه‌وله" به نقل از رابرت گارد - عضو شوراي روابط خارجي آمريکا- گفته بود: طرح ما اين است که ايران غني سازي 5 درصدي داشته باشد، اما همه ذخاير 20 درصدي غني شده، منتقل شود و در صورت همکاري ايران، تحريم‌ها لغو مي‌شود.




تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohammad

رئيس قوه قضاييه گفت: آنچه که در روز یکشنبه مجلس رخ داد، به کام ملت بسیار تلخ بود و اینجانب با این‌که نسبت‌های رئیس‌جمهور در مورد قضات محترم قوه قضاییه و نمایندگان محترم مجلس و روسای قوا را کذب، افترا، خلاف تمام موازین شرعی و قانونی و جرم می‌دانم، فعلا به خاطر مصالح نظام و تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری سکوت می‌کنم.    

   



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohammad

خيلى مهم است كه نيروى سوگلى رژيمى، على‌رغم همه‌ى تبليغات و تلقيناتى كه شده بود، در يك برهه‌ حساس، آن شجاعت و آن آگاهى را پيدا كند كه با ظلم و طغيان به صورت صريح مقابله كند و خود را به جناح اسلام و حق متصل نمايد و اين اتفاق افتاد. در روز نوزدهم بهمن، آن چهره‌هاى جوان و مصمم نيروى هوايى که بسيارى از آنها همين امروز بحمداللَّه در خلال عناصر مسؤول و كارگزار نيرو حضور دارند و بعضى از آنها هم به شهادت رسيده‌اند، عليه رژيم وابسته‌ى پهلوى اعلام موضع كردند و مردم را دلگرم نمودند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohammad

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 27974
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1