موشک‌های "شهاب-3" و "سجیل-2" می توانند نیروگاه اتمي دیموناي اسرائيل را منهدم کنن
شاهزاده پارسی
Prince of Persia

ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز ام پی تری پلیر پرندگان خشمگین - Angry Birds -خرید mp3 پلیر انگری بردز

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اینفورمیشن کلیرینگ هاوس، خاورمیانه در حال لغزش بسوی یکی از خطرناک ترین بحران ها در طول دهه های اخیر است. من بتازگی از منطقه بازگشته ام و بسیار نگران هستم.

خاورمیانه همواره در تنش بوده است اما اکنون مجموعه ای از چالش های جداگانه ما سریع در حال روی دادن هستند. در شمال آفریقا، خاورمیانه انقلاب‌هايي شکل گرفته اند. قدرت های استعماری کهن از جمله فرانسه و انگلیس نیز در تلاش اند تا بار دیگر بر این مناطق مسلط شوند.
رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته علیه سوریه دست به تجاوز نظامی زد. اقدامی که می تواند وضعیت را به بدترین شکل ممکن برساند. رژیم صهیونیستی روزانه در بلندی های جولان مداخله می کند و خواهان الحاق بخش های فلسطینی بیشتری به اراضی اشغالی است.

ایران نیز در پیامی هشدارآمیز اظهار داشته "هرگونه حمله ای علیه سوریه بعنوان حمله علیه ایران است." این هشداری از جانب ایران است مبنی بر آنکه در صورت خطای رژیم صهیونیستی، تل آویو هدف حمله ایران قرار خواهد گرفت.

ایران می تواند از طریق موشک های میان برد "شهاب-3" و شماری از موشک های "سجیل-2" رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار دهد. موشک های ایرانی با وزنی در حدود 1000-750 کیلوگرم تخمین زده شده اند که می توانند در صورت برخورد با رآکتور هسته ای فوق حفاظت شده "دیمونا" در رژیم صهیونیستی آن را منهدم نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط Mohammad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 27973
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1